!

30 September 2011

[TRANS] 2PM Fancafe Guerilla Chat Session - Taecyeon

May be taken out with full credits.
CREDIT: OKTION (CHAT TRANSCRIPT) ; JUNHOBRAND@2ONEDAY.COM (TRANS)



This is not the FULL chat, but Carol was awesome enough to translate most of Taec's messages. The guerilla chat was from around 7PM KST - 8PM KST. Taec went first and then Khun. It was for Hottest 3 members only! The room was only limited to 20 people though, several us tried to get in but it was full! ㅠㅠ. But luckily, we found a full transcript of the chats, so we can at least get an idea! :)

  • 안녕하세요
  • 저 누군지 아세요?
  • 지금 저와 다른멤버 둘이 있어요
  • 조금 있다가 그멤버랑 교대할거에요
  • 타자가 느리다니여!
  • 우선 접니다
  • 내가 누군지모른다면....
  • 자신이 핫티인지 다시 확인해주세요
  • 자 우리 투피엠은
  • 데뷔날짜가 몇일?
  • 자 그럼...
  • 섹고의 생일은?
  • ㅋㅋㅋ
  • 여기서 맞춘사람은...
  • 자신이 핫티인지 다시 확인해주세요
  • 난 지금 채팅을 하고 있어요
  • 내가 아직도 누군지 모른다구?
  • 날 모른다는 잊츄는 추방!!!!
  • 사려주지...
  • 저녁들은 먹었어요?
  • 자 여기서 나한테 밥사달라는 사람들...
  • ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • 안돼
  • 안그래도 타자느려
  • 찡찡이의 매력 너 추방
  • 말을 많이하라니
  • 나 엠씨옥이야~
  • 경주 오는사람?
  • 멀다는 핑계대지마요
  • 차비가 없다는 핑계 대지마요
  • ㅋㅋㅋㅋ
  • 레알 경주가서 경주빵먹어
  • 그럼 여기서 퀴즈!
  • 나는 지금 어디일까요>?
  • 잊츄 개드립 추방
  • 마지막 한번 남았어 잊츄
  • 지켜보겠어
  • 자 다시...
  • 난 어디일까요:?
  • 맞추는 사람에게
  • 투피엠 투에이엠 레인보우 카라 애프터스쿨 주 정종철 김나영 걸스데이 가 다니는 헬스 하루 무료권 드릴게요
  • 잊츄 정답
  • 잊츄 나중에 팬싸인회때 나한테 얘기하삼
  • 문제는 팬싸에 무조건 뽑혀야함
  • 자그럼...
  • 다음 질문...
  • 지금 찬성이는 일본에 왜 갈까요?
  • 쥬라마 같은 쥬라마 같은 쥬라마쥬라마쥬라마
  • 였으면 좋겠죠?
  • 잊츄는 ?살?
  • 잊츄 개드립 마지막이야...
  • 자 그럼...
  • 나는 왜 일본에 왔다갔다 할까요?
  • 아 기사 뜬겨?
  • 아놔 이것참...
  • 빵만 굽다가 인터넷을 안 접했더니./..
  • 잘못친거야
  • 검색어 1위는 또 뭐여
  • 수업?
  • 학교 말하남?
  • 조석느님은 이틈에 끼여있을지도 몰라...
  • 저분은 내가 스포하지말라고 있는 컴퓨터 프로그램이에요
  • 앙콘은 말이죠
  • 말해드리고 싶은데
  • 다음 멤버가 자기 차례라고 절 밀쳐내네요
  • 자그럼
  • 여러분 오늘 잘자구
  • 내일도 잘자구
  • 경주에서 만나용~
  • ㅃㅃㅇ
  • 뽀빠이!
  • 뿡뿡이?
  • 안녕하세요! 닉쿤입니다!
  • ㅋㅋㅋㅋㅋ
I just picked out Taec's words so some of it is out of context because the full conversation isn't there, but you'll still get the gist! ;)

This isn't the full chat above, only what JUNHOBRAND could translate, but she got most of it! This isn't necessarily line by line, but we'll just leave it this way! ^^ Keep in mind that this is a chatroom, much like the s-box, so he's calling people's usernames out and responding to things they're saying :)

  • Hello
  • Fo you know who I am?
  • I am with another member
  • I will be trading places with that person later on
  • First off....its me...
  • If you dont know who I am.....
  • You must re-evaluate yourself as a Hottest
  • ....okay....what is 2PM's debut day?
  • Okay now... Sekgo's (JYP) birthday...
  • ㅋㅋㅋ
  • The person who's gotten is right so far......
  • OKAY...
  • I'm chatting right now
  • Do you still not know who I am?
  • ~and then itchu said I dont know...then he said~
  • Itchu, the one who doesnt know me, you have been exiled!!!!
  • You should be saved
  • Have you guys eaten?
  • Is there anyone who wants to give me food?
  • NO
  • jjing jjing charm... EXILED
  • You guys talk a lot
  • I talk a lot
  • I'm MC OK!
  • Who's coming to GyeongJu (GyeongJu Dream Concert)?
  • Do not use distance as an excuse!
  • Do not use transportation fare as an excuse!
  • ㅋㅋㅋㅋ
  • When you go to real Gyeongju...eat Gyeongju bread
  • QUIZ TIME
  • Where am I?
  • Itchu 개드립... EXILED
  • Wow you have one left (chance) itchu
  • I'M WATCHING YOU
  • Okay...again....where am I?
  • Whoever gets it right will get a free coupon to spend a day at the gym that is frequented by 2PM 2AM RAINBOW KARA AFTER SCHOOL JOO JUNG JONG CHUL KIM NAYOUNG GIRLS DAY
  • Itchu...you got it right!
  • Itchu please claim your prize at the next fansign
  • The real problem is....getting picked to go to the fansign
  • Okay now....next question
  • Why is Chansung now in Japan?
  • jjurama like a jjurama like a jjurama *he's saying drama strangely~*
  • It would be good if that was it...?
  • itchu....how old are you?
  • ~she said she was 19 and thats how old Chansung said she looked~
  • Itchu 개드립... that better be your last
  • Okay now...
  • Why did I go to Japan?
  • since everyone got the answer....
  • Did an article get released?
  • Well then........
  • What's this? Number 1 search?? classes?
  • Are they talking about when I went to school?
  • Speaking of an encore concert....
  • I want to have one but..... that's a conversation for the next member to address
  • Okay...everyone have a good night...
  • and tomorrow too
  • See you in Gyeongju
  • Bye bye



You can read translations of part of Nichkhun's chat on FOLLOWKHUN.COM! ^^

0 comments:

Post a Comment